diumenge, 17 de maig del 2009

Conclusió final.....

Això ja s’acaba…. I per tant hem d’anar tancant cicles per començar-ne uns altres….

Aquesta assignatura, com tot, també ha tingut el seu cicle de vida. en un primer moment em va fer una mica de respecte aquesta assignatura pel tema dels coneixements a adquirir, de l’ús d’aplicacions que jo desconeixia,... però a mesura que anaven passant les setmanes anava veient que les aplicacions eren molt senzilles i que se’n podia treure un bon ús.
Potser he trobat en falta alguna sessió teòrica i l’aprofundiment en algun altre programa o d’alguna altra aplicació. M’ha servit per aprendre nous coneixements sobre noves tecnologies, a fer servir programes nous i, inclòs, a crear-me un blog!!!!!
La pràctica del SPSS la vaig trobar molt interessant, personalment, per que hem va servir per refrescar la memòria sobre aquest programa, encara que, hagués preferit que s’hagués realitzat alguna part a classe amb la professora, també estaria bé ( de cara al proper any) que col·loquessis tu un link sobre el programa, ja vam tenir bastants problemes alhora de realitzar la pràctica.

Finalment, crec que n’he tret un bon ús dels coneixements adquirits i que m’ha servit tan per millorar conceptes que ja tenia com per adquirir-ne de nous.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada